ارائه انواع خدمات ساختمانی مثل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و رفع نم

خدمات ساختمانی

ارائو انواع خدمات ساختمانی مثل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و رفع نم و نشت یابی لوله با دستگاه و لوله کشی و لوله بازکنی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر در ساختمان شما هم مشکلی برای دیوار ها یا سقف ایجاد شده و به دنبال رفع نم دیوار و حمام یا آشپزخانه هستید این مطلب را دنبال کنید

رفع نم ساختمان مثل آشپزخانه و سرویس های بهداشتی تخصص ما می باشد، بسیاری از منازل شهر به دلیل عدم رعایت نکات فنی عایق بندی و ساخت و ساز غیر اصولی، یا عدم استفاده از مواد و مصالح مناسب و یا قدیمی بودن منزل دچار نم در سرویس ها و آشپزخانه می شوند که در صورتی که رفع نم سرویس ها به موقع انجام نشود خسارت و هزینه های زیادی را برای منازل به بار می آورد.

رفع نم آشپزخانه و حمام

سرویس کاران و متخصصان ما برای رفع نم منازل شما ابتدا با دقت محل مورد نظر را بررسی می کنند تا در ابتدا نوع نم زدایی مشخص شود، در صورتی که این نم به صورت جزئی باشد با استفاده از مواد عایق بندی اقدام به رفع نم محل می کنند.

مثلا ممکن است سرامیک های آشپزخانه یا کف سرویس های بهداشتی به طور مناسبی به هم متصل نشده باشند و مخصوصا عایق بندی درستی در کناره های دیوار و گوشه ها انجام نشده باشد و با شستشوی کف، آب از این منافذ به زیر سرامیک ها نفوذ میکند و به مرور زمان باعث ایجاد نم و رطوبت در کف یا بر روی زمین می شود.

چنانچه منشاء نم سطح زیادی را شامل شود و عمقی باشد، اینکار به صورت کاملا اساسی انجام می شود و با زیر سازی مناسب و تخریب سطح برای محلی که دارای نم و رطوبت است توسط قیرگونی، سیمان و سایر مواد عایق کننده انجام می شود، با این روش به صورت تضمینی مشکل نم رفع می شود و دیگر شاهد نم و رطوبت در محل مورد نظر نخواهید بود.

یکی از مهم ترین دلیل هایی که می تواند باعث بروز نم و رطوبت دیوار ها شود، رطوبت خانه ها است، در بعضی از خانه ها از وسیله هایی استفاده میکنند که باعث افزایش رطوبت می شود که بهتر است از این وسایل حدالامکان استفاده کمتری شود، یکی دیگر از راه های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها است که باعث می شود تا نم و رطوبت از خانه خارج شود.

لکه های آب یکی از نکته هایی که باید به آن دقت کنید، بعضی مواقع دیوارهای خانه حالت اولیه خودش را از دست می دهد، این می تواند نشانه ای از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد، سریعاً بعد از دیدن این لکه ها برای حل این مشکل اقدام کنید.

ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده و باعث ایجاد رطوبت و نم شده باشد، نشت آب چیزی نیست که آن را شوخی بگیرید و دقیقا همان چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید.

چون یکی از دلایل تخریب ساختمان ها، نشت آب و ترکیدگی لوله است، نشت آب ممکن است بسیار جزئی باشد ولی به مرور زمان، کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارها و همچنین شالوده ساختمان شده و اگر باعث تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواردی باعث ایجاد رطوبت در کل منزل و رفع نم خواهد شد.

رفع نم سقف پشت بام

نشتی و رفع نم پشت بام با استفاده از نانو مواد تحول بزرگی در روش های عایق کاری سنتی بوجود آورده است، توسعه فناوری نانو مسبب این شده است که تکنیک های معماری نوین نقش برجسته تری پیدا کنند چون ما در دوره ای زندگی میکنیم که پیشرفت های علمی سبک زندگی انسان را تغییر داده است.

نانو مواد همانند بازویی در اختیار طراحان قرار می گیرند تا خلاقیت در طراحی را به بالاترین سطح ممکن برسانند از این رو نقش فناوری نانو بسیار پر رنگ بوده و اثرات بسیار زیادی بر زندگی ما دارد.

رفع نم و نشتی با استفاده از نانو عایق ها برخلاف سایر روشهای عایق کاری اثرات مخرب زیست محیطی ندارد، نانو عایقها به شکلی در سطح مولکولی طراحی شده اند که می توانند مولکولهای آب و هوا را در بین ذرات خود به دام بیاندازند از آنجایی که هوا در سطح مولکولی به دام می افتد، یک عایق نانو پوشش حتی با چند میلی متر ضخامت می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

به همین دلیل عایقکاری با نانو مواد بسیار کار آمدتر از عایقکاری با فایبر گلاس، پلی استایرن، ایزوگام و قیرگونی است.

مواد نانو عایق و یا نانو پوشش ها کارایی بیشتری نسبت به روشهای عایقکاری های سنتی دارند، پوشش نازکی از نانو عایق برای جلوگیری از نم و نشتی سطوح بکار گرفته می شود.

نانو عایق ها نامرئی، بسیار نازک و تمیز، غیر سمی و در رنگهای مختلف هستند و به سختی می توان متوجه حضور آنها شد، با استفاده از اسپری و یا قلم مو می توان از نانو عایق استفاده نمود.

منبع مقاله

چنانچه نیاز به تعمیرات ساختمان و رفع نم حمام و آشپزخانه و دیوار های ساختماتان دارید با این شماره تمای بگیرید. 09212364662

نظرات (۲)

  • مشاغل مورد نباز کانادا
  • مهاجرت کاری به کانادا با مجوز رسمی از وزارت کار و رفاه و امور اجتماعی

  • طراحی آرم و لوگو
  • طراحی آرم و لوگو و کارهای گرافیکی با کمتزین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی